استاندار کردستان تمام دستگاههای متولی برای مواجه با حوادث احتمالی تاکید کرد و افزود: تمام دستگاههای مرتبط برای اقدام به موقع آمادگی لازم را داشته باشند.
به گزارش پایگاه خبری همبستگی ملی :استاندار کردستان با بیان اینکه در حال حاضر راه دسترسی ۱٤۳ روستا در استان مسدود شده است، تصریح کرد: باید فرمانداران از طریق شورای مدیریت بحران شهرستانها، اطلاعات کاملی از روستاها را در اختیار راهداری و تیمهای امدادی قرار دهند که براساس اولویت مسیر دسترسی این روستاها پاکسازی شود. زرهتن لهونی تاکید کرد: وظیفه ما حفظ سلامتی مردم است بنابراین اگر چنانچه تردد از هرکدام از محورهای استان غیرممکن و خطرناک است، حتما نسبت به مسدود کردن مسیر و جلوگیری از عبور خوردوها اقدام کنید که شاهد گرفتارشدن مردم در برف نباشیم.
وی اظهار کرد: پاکسازی بهموقع و جلوگیری از یخزدگی محورهای برونشهری و درونشهری بسیار مهم است لذا سازمان راهداری و شهرداری نسبت به نمکپاشی و روانسازی عبور و مرور اقدام کنند.
استاندار کردستان به ناترازی انرژی در استان اشاره و تصریح کرد: با توجه به کاهش دما در روزهای آینده، دستگاهها تمام تلاش خود را برای جلوگیری از قطعیگاز بکار گیرند و از مردم فهیم استان کردستان نیز انتظار داریم که با کاهش دمای ۲ درجهای محل سکونت خود، ما را در این مسیر همراهی کنند.















