نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج با انتقاد از نادیده گرفته شدن دستاوردهای مهم مدیریت شهری در دوره ششم تأکید کرد: برای حفظ انسجام و اعتماد عمومی، باید انصاف کامل در قبال عملکرد مدیریت شهری در دوره ششم شورای شهر اعمال شود.
به گزارش پایگاه خبری همبستگی ملی : فاطمه منعمی با نگاهی به عملکرد شهرداری و شورا، تاکید کرد: بسیاری از اقدامات مثبت و پروژههای موفق در دوره ششم شورای شهر کرج، در محافل مختلف و حتی در گزارشهای رسمی، بهطور کامل مورد توجه قرار نگرفتهاند.
وی با بیان اینکه «اتفاقات خوب زیادی در این دوره رخ داده که نادیده گرفته شده است»، افزود: رعایت انصاف در قبال مدیریت شهری، نهتنها یک وظیفه اخلاقی، بلکه ضرورتی برای حفظ اعتبار و اعتماد مردم به نهادهای شهری است.
منعمی در ادامه با اشاره به چالشهای پیشرو، خاطرنشان کرد: اگر دستاوردهای واقعی نادیده گرفته شوند، انگیزه مدیران و کارکنان برای ادامه مسیر کاهش مییابد و این موضوع میتواند به روند توسعه شهری آسیب بزند.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج در پایان تأکید کرد: ما باید با نگاهی عادلانه و منصفانه، به عملکرد گذشته بنگریم و از این طریق، زمینهای برای همکاریهای سازنده در آینده فراهم کنیم.
وی اذعان کرد: در صورتی که عملکردها بهدرستی تبیین نشود و زحمات صورتگرفته دیده نشود، این مسئله میتواند موجب دلسردی مردم نسبت به انتخاب خود در عرصه مدیریت شهری شود.















