• امروز : پنجشنبه, ۴ تیر , ۱۴۰۵
  • برابر با : Thursday - 25 June - 2026
کل 23307 امروز 0

شهردار و معاونین با هیئت رئیسه جدید شورای اسلامی شهر هشتگرد دیدار کردند

  • کد خبر : 13457
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴
شهردار و معاونین  با هیئت رئیسه جدید شورای اسلامی شهر هشتگرد دیدار کردند

مهندس رئیسی شهردار هشتگرد به همراه معاونین و جمعی از کارکنان شهرداری با حضور در شورای اسلامی شهر ضمن تقدیر و تشکر از هیئت رئیسه سال گذشته ، انتخاب هیئت رئیسه جدید را تبریک گفتند . پایگاه خبری همبستگی ملی : رئیسی در این دیدار گزارشی از اقدامات شهرداری در حوزه‌های مختلف عمرانی فرهنگی و […]

مهندس رئیسی شهردار هشتگرد به همراه معاونین و جمعی از کارکنان شهرداری با حضور در شورای اسلامی شهر ضمن تقدیر و تشکر از هیئت رئیسه سال گذشته ، انتخاب هیئت رئیسه جدید را تبریک گفتند .

پایگاه خبری همبستگی ملی : رئیسی در این دیدار گزارشی از اقدامات شهرداری در حوزه‌های مختلف عمرانی فرهنگی و خدماتی ارائه نمود و حمایت‌های رئیس و اعضای پارلمان شهری را راهگشای بسیاری از مشکلات دانست .

وی گفت : پروژه‌های عمرانی طبق برنامه زمانبندی شده در حال انجام بوده و بخشی از آن پس از طی تشریفات قانونی در هفته‌های آینده آغاز خواهد شد .

شهردار هشتگرد به عدالت محوری در توزیع خدمات شهری اشاره کرد و همچنین به آغاز فراخوان پروژه‌های بزرگ در آینده نزدیک سخن گفت .

وی در ادامه با تقدیر از زحمات کارکنان شهرداری از افتتاح و کلنگ زنی بالغ بر ۳۸۰ میلیارد ریال پروژه در هفته دولت خبر داد.

مهندس کاشف رئیس شورای اسلامی شهر بر اهتمام ویژه در زمینه خدمات رسانی به شهروندان و عمران و آبادانی شهر تاکید کرد .

وی بر تسریع در تکمیل طرح های عمرانی ، توجه به امورات فرهنگی ، تحقق بودجه مصوب و نیز امور رفاهی کارکنان اشاره نمود.

کاشف در خصوص پروژه گذر فرهنگی سخن گفت و آنرا یکی از پروژه های مهم و ماندگار معرفی کرد که انتظار می رود با پیگیری شهردار محترم در تکمیل آن تسریع گردد .

رئیس شورا با اشاره به رسالت روابط عمومی و لزوم جهاد تبیین ، خواستار تقویت بخش تولید محتوی و انتشار اخبار و نیز مستند سازی از عملکرد مدیریت شهری شد .

سرکار خانم صالحی نایب رئیس شورا با تقدیر از زحمات شهردار و کارکنان شهرداری ، به بررسی و انجام راهکارهای قابل اجرا برای رفع مشکلات بویژه در زمان بحران آب اشاره کرد .

وی گفت : مشکل کم آبی و لزوم مدیریت منابع آب بویژه در این روزهای گرم سال به بحران تبدیل شده و نیاز است تا تمهیدات لازم در راستای رفع مشکل و اجرای مصوبات ستاد مدیریت بحران شهرستان بکار گرفته شود .

وی لزوم استفاده از پساب حاصل از تصفیه خانه شهرک صنعتی و شهر جدید مهستان را با توجه به وجود بخش اعظمی از زیرساختها ، یکی از راهکارها دانست که نیازمند اخذ مجوزهای لازم و پیگیری جدی است .

در ادامه معاونین شهردار و مسولین واحد‌های حاضر در جلسه نیز گزارشی مختصر از امورات جاری ارایه و برای هیئت رئیسه جدید شورا آرزوی موفقیت نمودند .

لینک کوتاه : https://hambastegimelli.ir/?p=13457

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ساماندهی
logo-samandehi