پایگاه خبری همبستگی ملی :نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی، با ابراز امیدواری نسبت به تشکیل دولت وفاق ملی، بر ضرورت استمرار زیرساختهای اصلی کشور تأکید کرد.
علی حدادی، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی، روز شنبه در نشست شورای اداری شهرستان ساوجبلاغ بیان کرد که اگرچه به وزرای پیشنهادی بهداشت و میراث فرهنگی رای اعتماد نداده است، اما نمایندگان وظیفه دارند که به دولت کمک کنند.وی تصریح کرد که نظارت و مطالبهگری از وظایف اصلی نمایندگان است و دولت جدید باید در انتخاب معاونین و مسئولین دقت بیشتری به خرج دهد
وی با اشاره به کاهش نرخ تورم از ۴۶ درصد در دولت قبلی و تحویل تورم ۳۵ درصدی به دولت جدید، خواستار تلاش بیشتر برای بهبود شرایط اقتصادی و جلوگیری از تورم و گرانی شد. حدادی اظهار کرد: ما محکم میایستیم تا اصول اساسی رعایت شود و عقبماندگی استانها، از جمله استان البرز، برطرف شود، مشکلات باید اولویتبندی شده و منابع به صورت عادلانه توزیع شوند.این نماینده مجلس با انتقاد از وضعیت فعلی برق در استان البرز، تأکید کرد که تصمیمگیریها در حوزه توزیع برق نباید به استان تهران محدود شود و استان البرز باید خود تصمیمگیرنده باشد. او گفت که توزیع برق باید بهصورت عادلانه صورت گیرد و تفاوتی بین صنایع تهران و البرز نباشد. حدادی در مورد مدیریت منابع آب نیز گفت که شهرستانهای البرز نباید تحت فشار کمبود آب قرار گیرند.نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی، در بخش دیگری از سخنانش، حدادی به مشکلات شهرستان ساوجبلاغ اشاره کرد و خواستار تسریع در احداث تصفیهخانه فاضلاب شهر هشتگرد و تحویل زمین به آبفا برای ساخت مخزن آب شرب شد.
وی همچنین بر لزوم اولویتدهی به ساخت بیمارستان تأمین اجتماعی و توسعه خدمات مترو در شهر جدید مهستان تأکید کرد و خواستار افزایش تعداد رامها و بهبود حملونقل عمومی در این منطقه شد. حدادی در پایان، خواستار تسریع در اجرای ساخت بیمارستان شهر جدید شد که اخیراً موافقت آن ابلاغ شده است.این اظهارات نشاندهنده نگرانیها و پیگیریهای حدادی در خصوص بهبود شرایط زیرساختی، اقتصادی و اجتماعی منطقه است و انتظار میرود که با همکاری دولت و مجلس، مشکلات موجود حل شود.















