فرمانده انتظامي ساوجبلاغ از کشف 8 دستگاه استخراج ارز خارجي قاچاق در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری همبستگی ملی :سرهنگ “سيد امين موسوي اظهار داشت: در پي کسب خبري مبني بر نگهداري تعدادي ماينر در سطح ” شهرک هيو ” ساوجبلاغ ، رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامي اين شهرک قرار گرفت.
وي افزود: ماموران پس از بررسي موضوع و انجام تحقيقات ميداني با هماهنگي مقام قضائي به همراه عوامل اداره برق به محل مورد نظر اعزام شدند.
سرهنگ موسوي تصريح کرد: در بازرسي از آن محل، تعداد 8 دستگاه ماينر، 8 عدد پاور و يک عدد مودم قاچاق کشف و يک نفر نيز در اين راستا دستگير شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان ساوجبلاغ با بيان اينكه کارشناسان ارزش اين اقلام غيرمجاز را 8 ميليارد ريال برآورد کردهاند اظهار داشت، متهم با تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.















