در جلسهای مشترک میان بنیاد شهید فارس و شهرداری شیراز، راهکارهای استفاده ایثارگران از خدمات حملونقل عمومی بهویژه مترو بررسی و بر تسریع در اجرای تفاهمنامه مربوطه تأکید شد.
به گزارش همبستگی ملی:نشست هماهنگی و تصمیمگیری درخصوص بهرهمندی جامعه ایثارگری شهرستان شیراز از خدمات حملونقل عمومی با حضور سردار ابراهیم بیانی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس، هادی شهدوست، معاون حملونقل و ترافیک شهرداری شیراز و جمعی از مدیران و کارشناسان بنیاد شهید مناطق یک و دو دوشنبه، ۲۹ اردیبهشت در شیراز برگزار شد.
در این نشست، ضمن بررسی جزئیات تفاهمنامه میان بنیاد شهید و شهرداری شیراز، بر لزوم تسریع در اجرای مفاد آن بهویژه در حوزه حملونقل عمومی تأکید شد.
سردار ابراهیم بیانی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در این نشست با ارائه گزارشی از وضعیت فعلی تفاهمنامه، خواستار رفع موانع و تسریع روند اجرایی آن شد.
در ادامه، هادی شهدوست شیرازی، معاون حملونقل و ترافیک شهرداری شیراز با اشاره به چالشها و ظرفیتهای موجود در حوزه حملونقل عمومی، پیشنهادهایی برای استفاده ایثارگران از خدمات مترو از طریق کارتهای شهروندی ارائه داد.
در پایان جلسه مقرر شد تا زمان فراهم شدن زیرساختهای الکترونیکی، فرآیند صدور و بهرهبرداری از کارتهای ویژه ایثارگران در اولویت قرار گیرد. همچنین تعیین ایستگاههای شارژ کارت، نحوه اجرای طرح و برگزاری جلسات بعدی از دیگر موارد مصوب در این جلسه بود.















