فرمانده انتظامي شهرستان “ساوجبلاغ” از شناسايي و دستگيري سارقان و كشف 17 فقره سرقت كابل خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری همبستگی ملی : سرهنگ سيد امين موسوي داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت كابل در سطح شهرستان ساوجبلاغ، پيگيري موضوع به منظور شناسايي سارق يا سارقان احتمالي به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.
وي افزود: ماموران با چندين شبانه روز کار پليسي و اقدامات گسترده اطلاعاتي، سرانجام موفق به شناسايي 4 نفر سارق شدند.
سرهنگ موسوي اظهارداشت: ماموران پس از هماهنگي با مقام قضايي به مکان مورد نظر اعزام و در يک عمليات غافلگيرانه هر 4 نفر متهم را دستگير و به پليس آگاهي شهرستان ساوجبلاغ منتقل کردند.
وي تصريح کرد: متهمان در بازجوئي هاي تکميلي ماموران و در مواجهه با قرائن و شواهد به 17 فقره سرقت کابل اعتراف کردند که با تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان ساوجبلاغ در خاتمه بيان داشت: تمامي حرکات و اقدامات مجرمانه مخلان نظم و امنيت، تحت نظارت کامل ماموران انتظامي اين شهرستان مي باشد و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 با پليس در ميان بگذارند.















