• امروز : چهارشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۵
  • برابر با : Wednesday - 24 June - 2026
کل 23307 امروز 0
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سنندج

پلمب ۵۶ واحد صنفی متخلف در سنندج طی سال جاری

  • کد خبر : 76074
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۴ - ۸:۴۶
پلمب ۵۶ واحد صنفی متخلف در سنندج طی سال جاری

محمد شاه‌ویسی با اشاره به اهمیت سلامت و امنیت غذایی شهروندان، اظهار کرد: سلامت و امنیت غذایی از خطوط قرمز مرکز بهداشت شهرستان سنندج است و برخورد قانونی با واحدهای متخلف به صورت مرحله‌ای و با جدیت انجام می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سنندج از پلمب ۵۶ واحد صنفی متخلف در زمینه موارد بهداشتی از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همبستگی ملی : محمد شاه‌ویسی با اشاره به اهمیت سلامت و امنیت غذایی شهروندان، اظهار کرد: سلامت و امنیت غذایی از خطوط قرمز مرکز بهداشت شهرستان سنندج است و برخورد قانونی با واحدهای متخلف به صورت مرحله‌ای و با جدیت انجام می‌شود.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۵۶ واحد صنفی متخلف در زمینه موارد بهداشتی در سنندج پلمب شده‌اند.

مدیر شبکه بهداشت شهرستان سنندج با بیان اینکه در مهرماه نیز ۲۲ واحد صنفی متخلف پلمب شده است، گفت: همچنین حدود ۱۰۰ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت ضوابط و موازین بهداشتی و تهدید سلامت و امنیت غذایی شهروندان، طی امسال به مراجع قضایی ارجاع شده‌اند.

دکتر شاه‌ویسی یادآور شد: در فرایند برخورد با متخلفان، آموزش، تذکر شفاهی و تذکر سامانه‌ای در اولویت قرار دارد و پلمب و ارجاع قضایی به عنوان آخرین راه حل و اقدام قانونی محسوب می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۵۵۰۰ مورد تذکر شفاهی بهداشتی به واحدهای متخلف در شهر سنندج صادر شده است.

لینک کوتاه : https://hambastegimelli.ir/?p=76074

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ساماندهی
logo-samandehi