• امروز : چهارشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۵
  • برابر با : Wednesday - 24 June - 2026
کل 23307 امروز 0
 فرماندار سنندج،

فرماندار سنندج: خیرین مدرسه‌ساز، جلوه‌ای از مهربانی و تداوم سنت‌های نیک در جامعه‌اند

  • کد خبر : 76970
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۴ - ۹:۴۴
فرماندار سنندج: خیرین مدرسه‌ساز، جلوه‌ای از مهربانی و تداوم سنت‌های نیک در جامعه‌اند

 فرماندار سنندج، خیرین مدرسه‌ساز را جلوه‌ای از مهربانی و تداوم سنت‌های نیک در جامعه‌ دانست و گفت: تداوم و تعالی یک جامعه در گرو تداوم سنت‌های نیک است و یکی از مهم‌ترین این سنت‌ها، انجام کارهای خیرخواهانه است. به گزارش پایگاه خبری همبستگی ملی :غریب سجادی امروز یکشنبە ۱٨ آبان در آیین بهره‌برداری از مدرسه […]

 فرماندار سنندج، خیرین مدرسه‌ساز را جلوه‌ای از مهربانی و تداوم سنت‌های نیک در جامعه‌ دانست و گفت: تداوم و تعالی یک جامعه در گرو تداوم سنت‌های نیک است و یکی از مهم‌ترین این سنت‌ها، انجام کارهای خیرخواهانه است.

به گزارش پایگاه خبری همبستگی ملی :غریب سجادی امروز یکشنبە ۱٨ آبان در آیین بهره‌برداری از مدرسه ۴ کلاسه خیرساز ژاله کاکه‌خانی کە در شهرک بهاران سنندج با حضور جمعی از مسئولان و خانواده خیر نیک‌اندیش کاکه‌خانی برگزار شد، با قدردانی از اقدام خیرخواهانه خانواده کاکه‌خانی اظهار کرد: خیرین عزیز مدرسه‌ساز، نمونه عینی فرمایش شیخ بهایی هستند که می‌فرماید ‌اگر می‌خواهی در دنیا بمانی، بنایی بساز.‌

وی افزود: این خانواده خیر و سایر خیران، بدون هیچ اجبار یا توقعی، از سر عشق و مهربانی وارد عرصه خدمت به فرزندان این سرزمین می‌شوند کە خوشا به سعادتشان که این چنین زیبا مهربانی می‌کارند.

سجادی بیان کرد: امروز که بسیاری از مشکلات جامعه با وجود تلاش همه مسئولان هنوز به‌طور کامل حل نشده، بیش از هر زمان دیگری نیازمند حضور و همراهی خیران هستیم تا در کنار دولت، به تعالی فرهنگی و اجتماعی جامعه کمک کنند.

فرماندار سنندج با اشاره به اهمیت آموزش در توسعه پایدار گفت: توانایی هر جامعه در دانش و آگاهی آن نهفته است و رمز موفقیت یک کشور نه در کارخانه‌ها و جاده‌ها، بلکه در تربیت دانش‌آموزان دانا و خلاق است، آینده این سرزمین در دستان همین کودکان و نوجوانانی است که امروز در چنین مدارسی پرورش می‌یابند.

وی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم بدانیم آینده کشور به کدام سمت حرکت می‌کند، باید نگاه مسئولان و مردم به آموزش را بسنجیم؛ خوشبختانه حضور خیرینی چون خانم کاکه‌خانی و خانواده‌های نیک‌اندیشی همچون ایشان، موجب دلگرمی و احساس مسئولیت بیشتر در میان ما مسئولان است.

فرماندار سنندج در پایان با قدردانی ویژه از بانوی خیر مدرسه‌ساز گفت: دنیا با وجود انسان‌هایی مانند شما زیباتر است. امیدوارم خداوند به شما و خانواده محترمتان عمر با برکت و توفیق روزافزون عطا فرماید.

لینک کوتاه : https://hambastegimelli.ir/?p=76970

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ساماندهی
logo-samandehi