• امروز : چهارشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۵
  • برابر با : Wednesday - 24 June - 2026
کل 23307 امروز 0
تیم ملی تنیس

پینگ‌پنگ زنان ایران به ترکیه باخت و برنز گرفت

  • کد خبر : 77087
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۴ - ۹:۰۹
پینگ‌پنگ زنان ایران به ترکیه باخت و برنز گرفت

تیم ملی تنیس روی میز زنان ایران با شکست مقابل ترکیه از رسیدن به فینال بازی‌های کشورهای اسلامی بازماند. به گزارش پایگاه خبری همبستگی ملی ، تیم ملی تنیس روی میز زنان ایران در مرحله نیمه‌نهایی بازی‌های کشورهای اسلامی ۲۰۲۵ ریاض از ساعت ۱۰:۳۰ امروز (دوشنبه، ۱۹ آبان) به مصاف ترکیه رفت و با شکست […]

تیم ملی تنیس روی میز زنان ایران با شکست مقابل ترکیه از رسیدن به فینال بازی‌های کشورهای اسلامی بازماند.

به گزارش پایگاه خبری همبستگی ملی ، تیم ملی تنیس روی میز زنان ایران در مرحله نیمه‌نهایی بازی‌های کشورهای اسلامی ۲۰۲۵ ریاض از ساعت ۱۰:۳۰ امروز (دوشنبه، ۱۹ آبان) به مصاف ترکیه رفت و با شکست برابر این تیم از صعود به فینال بازماند.

تیم ایران که با ترکیب ندا شهسواری، ستایش ایلوخانی و شیما صفایی برابر حریف خود قرار گرفت در پایان با حساب ۸ بر ۲ شکسست خورد و به فینال نرسید و مدال برنز گرفت.

تیم زنان ایران در دو دوره گذشته بازیهای کشورهای اسلامی قهرمان شده بود و در دوره قبل در قونیه، ترکیه میزبان را در فینال مغلوب کرده بود.

امتیازات این مسابقه به شرح زیر است: 

تیم دونفره ندا شهسواری و ستایش ایلوخانی صفر – تیم اوزگی ایلماز و اجه هاراچ ۳

شیما صفایی ۲ – سییبل آلتین کایا ۱

ندا شهسواری صفر – اجه هاراچ ۳

تیم زنان ایران در بازی‌های دور قبل که به میزبانی قونیه برگزار شد، در فینال ترکیه را شکست داد و قهرمان شد.

لینک کوتاه : https://hambastegimelli.ir/?p=77087

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ساماندهی
logo-samandehi