به گزارش پایگاه خبری همبستگی ملی :برنامه «سهشنبههای مردمی» با برگزاری میز خدمت، ملاقات عمومی و دیدارهای چهرهبهچهره با حضور شهردار ماهدشت، معاونان، مشاوران و مدیران دوایر مختلف شهرداری برگزار شد.

در این دیدارها، شهروندان و مراجعان بهصورت مستقیم مسائل، درخواستها و دغدغههای خود را با مسئولان شهری مطرح کرده و دستورات لازم برای بررسی و پیگیری فوری موضوعات از سوی شهردار و مدیران مربوطه صادر شد.
شهردار در حاشیه این برنامه با تأکید بر ضرورت ارتباط بیواسطه با مردم، «تکریم اربابرجوع، پاسخگویی شفاف و تسریع در رسیدگی به مطالبات شهروندان» را از اولویتهای مدیریت شهری عنوان کرد.
برگزاری مستمر سهشنبههای مردمی، فرصتی برای گفتوگوی مستقیم شهروندان با مدیران شهری و گامی مؤثر در مسیر افزایش رضایتمندی و ارتقای کیفیت خدمات شهری است.















