بر اساس گفتگوهایی که با نخست وزیر شهباز شریف از پاکستان داشتم و در آن درخواست کردند که نیروی مخربی که امشب به ایران اعزام میشود را متوقف کنم و مشروط به اینکه ایران با بازگشایی کامل، فوری و ایمن تنگه هرمز موافقت کند، من با تعلیق بمباران و حمله به ایران به مدت دو هفته موافقت میکنم.
به گزارش همبستگی ملی ؛این یک آتشبس دو طرفه خواهد بود! دلیل انجام این کار این است که ما قبلاً به تمام اهداف نظامی رسیدهایم و از آنها فراتر رفتهایم و تا رسیدن به یک توافق قطعی در مورد صلح بلندمدت با ایران و صلح در خاورمیانه فاصله زیادی داریم / *ما یک پیشنهاد ۱۰ مادهای از ایران دریافت کردیم و معتقدیم که این یک مبنای عملی برای مذاکره است / تقریباً تمام نکات مختلف اختلاف گذشته بین ایالات متحده و ایران مورد توافق قرار گرفته است،* اما یک دوره دو هفتهای امکان نهایی شدن و به سرانجام رساندن توافق را فراهم میکند / از طرف ایالات متحده آمریکا، به عنوان رئیس جمهور، و همچنین به نمایندگی از کشورهای خاورمیانه، باعث افتخار است که این مشکل بلندمدت در آستانه حل و فصل است.















