علیرضا رحیمی محمودآبادی،با تأکید بر لزوم چابکسازی مدیریت شهری در شرایط اقتصادی حاکم،تفویض اختیار هدفمند به مدیران مناطق را راهکاری کلیدی برای کاهش بروکراسی اداری، فعالسازی ظرفیتهای سرمایهگذاری و افزایش درآمدهای پایدار شهرداری عنوان نمود.
به گزارش پایگاه خبری همبستگی ملی :علیرضا رحیمی محمودآبادی رئیس کمیسیون عمران وحمل ونقل شورای اسلامی شهر،عملکرد شهرداری کرج بخصوص نیروهای عملیاتی و مدیریت مالی که در خط مقدم خدمات رسانیست با توجه به شرایط حاکم اقتصادی در زمان جنگ سوم تحمیلی و پساجنگ را مثبت ارزیابی و تشکر نمود و بیان داشت:مدیریت شهری در دورههای بحرانی نیازمند تصمیمگیریهای چابکتر است و یکی از مهمترین ابزارها برای تحقق این هدف، افزایش اختیارات مدیران مناطق می باشد.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل با تأکید بر ضرورت تفویض اختیار به مدیران مناطق تصریح کرد: مناطق مختلف شهری دارای ظرفیتها و ویژگیهای متفاوتی هستند و نمیتوان برای همه آنها نسخه واحدی پیچید؛ بنابراین باید اجازه داده شود مدیران مناطق بر اساس شناخت محلی، تصمیمگیری و در راستای فعال نمودن ظرفیتهای نهفته شهری برای افزایش درآمد و ساخت و ساز،جذب سرمایه گذار و در نهایت اجرای پروژهها در این شرایط اقدام کنند.
رحیمی افزود: تفویض اختیار هدفمند و زماندار به مناطق میتواند علاوه بر افزایش درآمدهای شهرداری، موجب ارتقای کیفیت خدمات شهری و کاهش بروکراسی اداری شود که در صورت ارائه پیشنهادهای اصلاحی، پارلمان شهری در جهت بهبود خدمات شهری و کمک به درآمدزایی شهرداری اقدام می نماید.















