به گزارش پایگاه خبری همبستگی ملی، محمدابراهیم عصارزاده، رئیس هیئت بدمینتون استان قزوین، از دعوت فاطمه عبدالهی، بانوی بدمینتونباز شایسته قزوینی، به اردوی تیم ملی بانوان جمهوری اسلامی ایران برای حضور در رقابتهای آسیایی خبر داد.
عصارزاده با ابراز خرسندی از این موفقیت اظهار کرد: دعوت فاطمه عبدالهی به اردوی تیم ملی، نشاندهنده ظرفیت بالای بدمینتون استان قزوین و توانمندی ورزشکاران این استان در عرصههای ملی و بینالمللی است.
وی افزود: در مدت کوتاه مسئولیت در هیئت بدمینتون استان، با برنامهریزی هدفمند، حمایت از استعدادهای ورزشی و فراهمسازی بستر مناسب برای رشد ورزشکاران، تلاش شده است گامهای مؤثری در مسیر توسعه و ارتقای بدمینتون استان برداشته شود.
رئیس هیئت بدمینتون استان قزوین با اشاره به اینکه پس از سالها وقفه و عدم دعوت بازیکنان قزوینی به اردوهای تیم ملی، بار دیگر یک بانوی بدمینتونباز از استان قزوین موفق به حضور در جمع ملیپوشان شده است، این موفقیت را به جامعه ورزشی استان تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد با تداوم حمایتها و تقویت زیرساختهای این رشته، شاهد حضور پررنگتر و افتخارآفرینی بیشتر ورزشکاران قزوینی در میادین ملی و بینالمللی باشیم.















