فرماندار کرج با تأکید بر ضرورت حضور میدانی مدیران در شرایط ویژه کشور، گفت: همه دستگاههای اجرایی، خدماتی و امدادی باید بهصورت شبانهروزی در کنار مردم باشند و هیچگونه وقفهای در ارائه خدمات به شهروندان ایجاد نشود.
به گزارش پایگاه خبری همبستگی ملی :فرماندار کرج در جلسه شورای اداری شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای امنیت، سلامت و شهدای جنگ ۱۲ روزه، اظهار کرد: امنیت، آرامش و اقتدار امروز کشور مرهون جانفشانی شهدا و ایثارگری نیروهای مسلح، بسیجیان، کادر درمان و همه خادمان مردم است.
وی با اشاره به نقش راهبردی رهبری در عبور کشور از بحرانها، افزود: ملت ایران بار دیگر نشان دادند که در دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی و تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب، استوار و متحد هستند و در برابر فشارها و تهدیدهای دشمنان عقبنشینی نخواهند کرد.
فرماندار کرج با قدردانی از حضور نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی، امدادی و خدماترسان در روزهای اخیر، تصریح کرد: کارکنان دستگاههای اجرایی، شهرداریها، هلالاحمر، اورژانس، آتشنشانی، شرکتهای خدماترسان، رسانهها و نهادهای مردمی، در کنار نیروهای مسلح و دستگاههای امنیتی، نقش مؤثری در مدیریت شرایط و حفظ آرامش جامعه ایفا کردند.
وی با تأکید بر لزوم تداوم خدماترسانی به شهروندان گفت: مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان موظف هستند بهصورت تماموقت در محل خدمت حضور داشته باشند و با حضور میدانی در مناطق مختلف، مطالبات و مشکلات مردم را پیگیری کنند.
فرماندار کرج با اشاره به اهمیت نقش ائمه جمعه و جماعات در تبیین مسائل روز و تقویت انسجام اجتماعی افزود: دستگاههای اجرایی باید گزارش اقدامات و برنامههای خود را به ائمه جمعه ارائه دهند تا هماهنگی و اطلاعرسانی مؤثرتری در سطح شهرستان شکل گیرد.
وی تنظیم بازار، نظارت بر اصناف، تأمین کالاهای اساسی و آمادگی کامل دستگاههای خدماترسان را از اولویتهای مدیریت شهرستان برشمرد و گفت: با توجه به شرایط موجود، تمامی دستگاهها باید امکانات، تجهیزات و ظرفیتهای خود را برای مواجهه با شرایط احتمالی آینده ارزیابی و آمادهسازی کنند.
فرماندار کرج همچنین بر ضرورت برنامهمحوری در دستگاههای اجرایی تأکید کرد و افزود: تمامی دستگاهها موظفاند برنامههای اجرایی خود را تا پایان سال ۱۴۰۵ تدوین و ارائه کنند و تکمیل پروژههای نیمهتمام و معرفی طرحهای جدید را در اولویت قرار دهند.
وی از افتتاح تعدادی از پروژههای آموزشی تا آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: توسعه زیرساختهای آموزشی و کاهش کمبود فضای آموزشی در شهرستان از مهمترین اولویتهای مدیریت شهرستان است.
فرماندار کرج در پایان با اشاره به فرارسیدن ماه محرم و برگزاری آیینهای عزاداری، بر ضرورت آمادگی کامل دستگاههای امدادی، انتظامی و خدماتی برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و تأمین امنیت مراسم تأکید کرد
مدیران کرج تماموقت در خدمت مردم باشند
فرماندار کرج با تأکید بر ضرورت حضور میدانی مدیران در شرایط ویژه کشور، گفت: همه دستگاههای اجرایی، خدماتی و امدادی باید بهصورت شبانهروزی در کنار مردم باشند و هیچگونه وقفهای در ارائه خدمات به شهروندان ایجاد نشود. به گزارش پایگاه خبری همبستگی ملی :فرماندار کرج در جلسه شورای اداری شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره […]
- ارسال توسط : Writ3r.1















